Home / Diensten / Systeembeheer

Systeembeheer

Professionele ondersteuning van netwerken, servers en gebruikers.

ICT Ondersteuning

Ieder netwerk, inclusief servers, werkstations en mobiele apparaten dienen op een goede manier te functioneren en onderhouden te worden. Jouw organisatie kan zich volledig blijven richten op de bedrijfsvoering, terwijl wij voor een stabiele ICT-omgeving zorgen.

Ons team heeft een uitgebreide expertise-lijst waarmee we op elk niveau binnen het netwerk kunnen assisteren.

Wij functioneren als de ICT-afdeling van jouw organisatie en we zijn het aanspreekpunt voor systeembeheer en servicedesk. Wij werken niet met helpdesk-schalen en vervelende ticketingsystemen. Je belt of e-mailt ons en we helpen je direct. Daarna regelen we de vastlegging en urenverantwoording. Wij zijn trots op het feit dat we snel bereikbaar en beschikbaar zijn en dat onze collega's altijd voor onze klanten klaar staan.

Snelle responsetijd

Klanten kiezen voor AASHQ vanwege onze eerder genoemde kennis, maar we worden geroemd voor onze snelle responsetijden. Bij grote storingen staan wij direct voor jouw organisatie klaar, zodat downtime beperkt wordt.

Bij kleine incidenten of wijzigingen kun je echter ook rekenen op responsetijden waar andere ICT providers niet aan kunnen tippen.

9,1

Onze klanten geven ons een 9,1 voor reactie tijd!

33 jaar

ervaring met alle facetten van IT en automatisering

80%

Van alle gemelde incidenten worden binnen 4 uur opgelost

24/7 actieve serverbewaking

Via geautomatiseerde beheertools monitoren wij 24/7 jouw netwerk en servers. Overzichtsborden en notificaties via sms of mail houden ons en jou voortdurend op de hoogte over de actuele status van je bedrijfsnetwerk. Dankzij die aanpak detecteren onze mensen een calamiteit nog voor die zich tot een probleem ontwikkelt. Vervolgens pakken we de uitdaging razendsnel aan, op de door jou gewenste manier. Zo blijft de impact van een incident beperkt en kan je weer efficiënt verder werken.

01Systemen zijn flexibel in te stellen naar uw eigen wensen

02Sms of e-mail ontvangen bij eventuele calamiteiten

03Flexibele invulling van opvolging / werkzaamheden

ONS BELEID

Controle van backup activiteiten virusscanners en internetverkeer.

Lees hier meer

Het is van cruciaal belang om de veiligheid van uw computersystemen en gegevens te waarborgen. Een belangrijke stap in dit proces is het regelmatig uitvoeren van virusscans en het installeren van de nieuwste software-updates. Om deze reden sturen wij aan op een beleid waarbij regelmatige ondersteuning wordt geleverd. Dit houdt in dat we met je afspreken om periodiek de backup activiteiten, virusscanners en internetverkeer te controleren en vast te leggen. Op deze manier kunnen we mogelijke risico’s vroegtijdig opsporen en proactief aanpakken.

 

Gebruikersondersteuning is effectief voor kleine organisaties met een te lage taakbelasting voor een systeembeheerder. Bij minder dan 0,5 FTE taakbelasting is uitbesteding al financieel raadzaam. Andere factoren om te kiezen voor een externe systeembeheerder zijn expertise, complexiteit en tijdelijke taakbelasting. Enkele voordelen van het uitbesteden van gebruikersondersteuning zijn:

  • Kennis blijft op peil
  • Kennis en ervaring van vrijwel alle besturingssystemen
  • Continuïteit bij ziekte, vakantie of ontslag
  • Eén vast aanspreekpunt voor alle ICT-gerelateerde zaken
GEBRUIKERSONDERSTEUNING OP MAAT

Flexibele invulling van werkzaamheden

Lees meer over ons

Neem contact met ons op

En breng jouw IT omgeving ook naar 'the next level'.

Neem contact op